Utjecaj interaktivnih nastavnih metoda na konceptualno razumijevanje mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata fizike (CROSBI ID 549619)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivanjek, Lana ; Planinić, Maja ; Sušac, Ana
hrvatski
Utjecaj interaktivnih nastavnih metoda na konceptualno razumijevanje mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata fizike
Dobro je poznato da tradicionalno poučavanje, koje se sastoji od klasičnih predavanja i klasičnih vježbi, ima jako mali utjecaj na konceptualno razumijevanje fizike. Na Fizičkom odsjeku Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu je napravljen pokušaj promjene načina poučavanja za studente kolegija Osnove fizike, koji će postati budući profesori fizike. Nastava je modificirana tako da bude interaktivnija. Na predavanjima je smanjena količina prijeđenog gradiva i korištena su konceptualna pitanja. Na vježbama su se kao glavne tehnike koristili grupno rješavanje zadataka, tutorijali razvijeni na University of Washington i rasprava o konceptualnim pitanjima. Učinkovitost nastave mjerena je FCI i CSEM testovima koji su dani prije i nakon nastave. Dobiveni prirast (g) na FCI testu iznosio je 0.64, što je pokazatelj značajnog napretka u studentskom razumijevanju mehanike. Rezultati na CSEM testu pokazuju da se težina određenih područja značajno smanjila. Ukupni rezultati pokazuju da su interaktivne nastavne metode značajno poboljšale konceptualno razumijevanje i mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata.
interaktivne nastavne metode; konceptualno razumijevanje; Force Concept Inventory; Conceptual Survey of Electricity and Magnetism (CSEM)
nije evidentirano
engleski
Influence of interactive teaching methods on students' conceptual knowledge in mechanics, electricity and magnetism
nije evidentirano
interactive teaching methods; conceptual knowledge; Force Concept Inventory; Conceptual Survey of Electricity and Magnetism (CSEM)
nije evidentirano
Podaci o prilogu
286-289.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pećina, Planinka
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
978-953-7178-13-0
Podaci o skupu
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike
predavanje
16.04.2009-18.04.2009
Primošten, Hrvatska