Blagostanje potrošača – krajnji cilj europskog prava tržišnog natjecanja (CROSBI ID 38474)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pošćić, Ana
hrvatski
Blagostanje potrošača – krajnji cilj europskog prava tržišnog natjecanja
U radu se analiziraju tzv. tradicionalni ciljevi politike tržišnog natjecanja: ostvarivanje zajedničkog tržišta, postizanje i održanje visokog stupnja učinkovitog tržišta kao i jačanje i povećanje blagostanja potrošača. Ukazuje se na različite definicije pojma učinkovitog tržišta. Zajednička karakteristika je naglasak na činjenici kako se jedino na učinkovitom tržištu ostvaruje sloboda ekonomskog djelovanja i mogućnost razvijanja poduzetničkog ulaganja. Promatraju se i analiziraju standardi blagostanja u pravu tržišnog natjecanja pri čemu je poseban naglasak na pojmu blagostanja potrošača. Zaključuje se kako je blagostanje potrošača referentni model blagostanja u europskom pravu tržišnog natjecanja što se potkrjepljuje ekonomskim teorijama i konkretnim pokazateljima.
pravo tržišnog natjecanja, blagostanje potrošača, socijalno blagostanje, učinkovitost, zajedničko tržište.
nije evidentirano
engleski
Consumer Welfare – the Final Goal of European Competition Law
nije evidentirano
competition law, consumer welfare, social welfare, efficiency, common market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
205-225.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova Socijalna prava kao temeljna ljudska prava
Bodiroga - Vukobrat, Nada, Barić, Sanja
Zagreb: TIM press
2010.
978-953-7177-38-6