Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika (CROSBI ID 151401)

Prilog u časopisu | kratko priopćenje

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika // Zrno (Zagreb), 116/117 (2010), 90/91; 16-16

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Kurikulum utemeljen na kompetencijama učenika

Ključne kompetentnosti su skup vještina, znanja, sposobnosti i stavova koji su nužni pojedincu za osobni razvoj, sudjelovanje u društvu i zapošljavanje, a uključuju dispoziciju za učenje i snalažljivost. Ključne kompetentnosti trebaju biti primjenjive u različitim situacijama i kontekstima, a njihova multifunkcionalnost omogućava postići ciljeve, riješiti različite probleme i obaviti različite vrste zadataka. Kurikulum ključnih kompetencija u društvu zasnovanom na znanju odnosi se na osam glavnih područja kompetentnosti: komunikacija na materinskom jeziku ; komunikacija na stranom jeziku ; matematička pismenost, prirodne znanosti i tehnologija ; digitalna, informacijska i komunikacijska kompetencija ; učenje učenja ; interpersonalne, interkulturalne i socijalne kompetencije te opće kulturološke kompetencije

učenik; kurikulum; kompetencije

nije evidentirano

engleski

The curriculum is based on the competencies of students

nije evidentirano

student; curriculum; competency

nije evidentirano

Podaci o izdanju

116/117 (90/91)

2010.

16-16

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija