Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza hrvatskoga konteksta učenja stranoga jezika (CROSBI ID 549320)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna Komparativna analiza hrvatskoga konteksta učenja stranoga jezika // Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu / Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Pavičić Takač, Višnja et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009. str. 48-49

Podaci o odgovornosti

Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna

hrvatski

Komparativna analiza hrvatskoga konteksta učenja stranoga jezika

U proteklih desetak godina, neki su istraživači (npr. Firth i Wagner 1997) ponovno istaknuli važnost konteksta u procesu usvajanja i uporabe jezika, na što je prvobitno upozorio Hymes 70-tih godina prošloga stoljeća. Kao rezultat toga, proteklih su godina objavljene komparativne studije učenja stranoga jezika u inozemstvu (engl. study-abroad context), tj. kontekstu u kojemu se jezik intenzivno koristi ili u programu imerzije i kontekstu učenja stranoga jezika kod kuće (engl. at home context) (npr. Milton i Meara 1995, Segalowitz i Freed 2004, Lafford 1995, 2004, Collentine 2004). U tim se studijama potonji kontekst obično definirao u smislu učenja stranoga jezika u formalnim, razrednim uvjetima u okviru institucionalnoga konteksta. Međutim, u vrijeme se globalizacije koncept učenja stranoga jezika kod kuće proširio i na neformalni, izvan-institucionalni kontekst učenja/usvajanja stranoga jezika. U radu će se usporediti uporaba izvanškolskoga konteksta učenja učenika dvaju stranih jezika: engleskoga i njemačkoga. Rezultati statističke analize pokazuju da učenici engleskoga jezika učinkovitije rabe izvanškolski kontekst. Dok se učenici njemačkoga jezika više oslanjaju na formalni školski kontekst učenja njemačkoga jezika, učenici se engleskoga jezika koriste i školskim i izvanškolskim kontekstom u procesu učenja i usvajanja engleskoga jezika. Navedeni se rezultati mogu objasniti razlikama u kontekstualnim obilježjima učenja engleskoga i njemačkoga jezika u hrvatskome društvenom kontekstu.

izvanškolski kontekst učenja stranoga jezika; engleski kao strani jezik: njemački kao strani jezik

nije evidentirano

engleski

A Comparative Analysis of the Croatian Foreign Language Acquisition Context

nije evidentirano

out-of-school context; English as a foreign language; German as a foreign language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

48-49.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu

Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko

Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Podaci o skupu

XXIII. međunarodni znanstveni skup Prostor i vrijeme u jeziku: Jezik u prostoru i vremenu

predavanje

21.05.2009-23.05.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano