Usporedba rezultata u testu znanja i ocjena iz kemije učenika osmih razreda osnovne škole, (izv. znanstv. rad) (CROSBI ID 86456)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nazor, Mirjana ; Mrklić, Željko ; Tudor, Sandra
hrvatski
Usporedba rezultata u testu znanja i ocjena iz kemije učenika osmih razreda osnovne škole, (izv. znanstv. rad)
Ovim se radom željelo provjeriti s kojim su varijetetom znanja (ispitanim testom znanja) u najvišim korelacijama ocjene koje daje nastavnik iz kemije, u 8. razr. osnovne škole. Također se željelo utvrditi postoje li razlike u zastupljenosti različitih varijeteta znanja između učenika s niskim i visokim ocjenama iz kemije. Ispitivanje je provedeno na 101 učeniku iz 5 odjeljenja osmih razreda dviju osnovnih škola u Splitu. Rezultati su pokazali da su ocjene koje daju nastavnici u pozitivnim korelacijama sa sva četiri varijeteta znanja. Najviša je korelacija dobivena između ocjena i operativnog varijeteta znanja (r=55). Utvrđena je i statistički značajna razlika između aritmetičkih sredina pojedinih varijeteta znanja kod učenika s visokim ocjenama iz kemije (ocjene 4 i 5) i niskim ocjenama (ocjene 1 i 2).
Rezultati testa znanja; kemija; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Comparison of results in the knowledge test and chemistry marks of the eight grade elementary school pupils
nije evidentirano
Results in knowledge test; chemistry; elementary school
nije evidentirano