Društvo znanja i/ili ekonomija znanja: što čini razliku u poimanju znanja kao javnog dobra? (CROSBI ID 151241)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Krbec, Denisa
hrvatski
Društvo znanja i/ili ekonomija znanja: što čini razliku u poimanju znanja kao javnog dobra?
Koliko je zajedničkih ciljeva uopće moguće uključiti u ciljeve obrazovne politike? Među subjektima (izv. stakeholders) ostvarivanja ciljeva u području obrazovne politike, sveučilišta i druge visokoškolske institucije imaju ključnu društvenu ulogu kao javne ustanove sa dopusnicom (EU: credential ; USA: license) za izvođenje javne usluge visokog obrazovanja. Neovisno o tome radi li se o ekonomskom tumačenju razvoja poduzetništva u visokom obrazovanju ili o sociološkom tumačenju društvene transformacije institucija visokog obrazovanja, na djelu je proces inoviranja uloge sveučilišta koji se opisuje kao „ usluga zajednice“ , „ inovativna organizacija“ , „ akademsko poduzetništvo“ i sl.
društvo znanja; ekonomija znanja; tržište proizvoda i usluga; sveučilište
Prilog tematskoj raspravi:"Znanje (ni)je roba? Prilozi za raspravu o financiranju školovanja i jednakosti pristupa obrazovanju"
engleski
Knowledge Society and/or Knowledge Economy: What's the difference in defining knowledge as a public good?
nije evidentirano
knowledge society; knowledge economy; service economy; university
nije evidentirano