Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvo znanja i/ili ekonomija znanja: što čini razliku u poimanju znanja kao javnog dobra? (CROSBI ID 151241)

Prilog u časopisu | ostalo

Krbec, Denisa Društvo znanja i/ili ekonomija znanja: što čini razliku u poimanju znanja kao javnog dobra? // Revija za socijalnu politiku, 16 (2009), 2; 191-192. doi: 10.3935/rsp.v16i2.872

Podaci o odgovornosti

Krbec, Denisa

hrvatski

Društvo znanja i/ili ekonomija znanja: što čini razliku u poimanju znanja kao javnog dobra?

Koliko je zajedničkih ciljeva uopće moguće uključiti u ciljeve obrazovne politike? Među subjektima (izv. stakeholders) ostvarivanja ciljeva u području obrazovne politike, sveučilišta i druge visokoškolske institucije imaju ključnu društvenu ulogu kao javne ustanove sa dopusnicom (EU: credential ; USA: license) za izvođenje javne usluge visokog obrazovanja. Neovisno o tome radi li se o ekonomskom tumačenju razvoja poduzetništva u visokom obrazovanju ili o sociološkom tumačenju društvene transformacije institucija visokog obrazovanja, na djelu je proces inoviranja uloge sveučilišta koji se opisuje kao „ usluga zajednice“ , „ inovativna organizacija“ , „ akademsko poduzetništvo“ i sl.

društvo znanja; ekonomija znanja; tržište proizvoda i usluga; sveučilište

Prilog tematskoj raspravi:"Znanje (ni)je roba? Prilozi za raspravu o financiranju školovanja i jednakosti pristupa obrazovanju"

engleski

Knowledge Society and/or Knowledge Economy: What's the difference in defining knowledge as a public good?

nije evidentirano

knowledge society; knowledge economy; service economy; university

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (2)

2009.

191-192

objavljeno

1330-2965

10.3935/rsp.v16i2.872

Povezanost rada

Sociologija

Poveznice
Indeksiranost