Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Standardi vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi biologije (CROSBI ID 151216)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Borić, Edita ; Radanović, Ines ; Ništ, Marina Standardi vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi biologije // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 2; 125-141

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Radanović, Ines ; Ništ, Marina

hrvatski

Standardi vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi biologije

Cilj istraživanja prikazanog u radu bio je utvrditi važnost jednoznačnih elemenata i kriterija vrjednovanja pri ocjenjivanju u nastavi biologije te ponuditi prijedlog koji će nastavniku i učeniku omogućiti provjeru vlastitog odgojno-obrazovnog učinka da bi objektivno procijenili svoje mjesto na ljestvici izvrsnosti. Istraživanje je provedeno od 2004. do 2006. godine sa 650-ero nastavnika biologije osnovnih i srednjih škola u hrvatskoj. Primjenjena je metoda rada na dokumentaciji, statistička obrada podataka, metoda deskripcije i intervjua. Provedena je pedagoška radionica „ Vrednovanje, praćenje i ocjenjivanje unastavi biologije“ s nastavnicima biologije u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje uz suradnju metodiččara biologije. Cilj provedene radionice bio je osvijestiti kod nastavnika probleme koji se javljaju pri ocjenjivanju te na osnovinjihovih prijedloga uskladiti elemente ocjenjivanja eseja i aktivnosti učenika na nastavi biologije. Rezultati istraživanja prikazani u ovome radu upućuju na nepodudarnost elemenata pri ocjenjivanju učenika od nastavnika i na odstupanje od obrazovnih postignuća koja su propisana nastavnim programom za nastavne predmete priroda i biologija.

standardi vrednovanja ; nastava biologije ; elementi ocjenjivanja ; kriteriji ocjenjivanja ; samovrednovanje

nije evidentirano

engleski

Evaluation and assessment criteria in the teaching of biology

nije evidentirano

evaluation ; standards ; biology teaching ; assessment descriptors ; assessment criteria ; self-assessment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149 (2)

2008.

125-141

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija