Standardi vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi biologije (CROSBI ID 151216)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Radanović, Ines ; Ništ, Marina
hrvatski
Standardi vrednovanja i ocjenjivanja u nastavi biologije
Cilj istraživanja prikazanog u radu bio je utvrditi važnost jednoznačnih elemenata i kriterija vrjednovanja pri ocjenjivanju u nastavi biologije te ponuditi prijedlog koji će nastavniku i učeniku omogućiti provjeru vlastitog odgojno-obrazovnog učinka da bi objektivno procijenili svoje mjesto na ljestvici izvrsnosti. Istraživanje je provedeno od 2004. do 2006. godine sa 650-ero nastavnika biologije osnovnih i srednjih škola u hrvatskoj. Primjenjena je metoda rada na dokumentaciji, statistička obrada podataka, metoda deskripcije i intervjua. Provedena je pedagoška radionica „ Vrednovanje, praćenje i ocjenjivanje unastavi biologije“ s nastavnicima biologije u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje uz suradnju metodiččara biologije. Cilj provedene radionice bio je osvijestiti kod nastavnika probleme koji se javljaju pri ocjenjivanju te na osnovinjihovih prijedloga uskladiti elemente ocjenjivanja eseja i aktivnosti učenika na nastavi biologije. Rezultati istraživanja prikazani u ovome radu upućuju na nepodudarnost elemenata pri ocjenjivanju učenika od nastavnika i na odstupanje od obrazovnih postignuća koja su propisana nastavnim programom za nastavne predmete priroda i biologija.
standardi vrednovanja ; nastava biologije ; elementi ocjenjivanja ; kriteriji ocjenjivanja ; samovrednovanje
nije evidentirano
engleski
Evaluation and assessment criteria in the teaching of biology
nije evidentirano
evaluation ; standards ; biology teaching ; assessment descriptors ; assessment criteria ; self-assessment
nije evidentirano