Sprečavanje komunikacijskih smetnji u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti, (CROSBI ID 151166)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Benjak, Mirjana ; Hadži Požgaj, Vesna
hrvatski
Sprečavanje komunikacijskih smetnji u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti,
Cilj je svake komunikacije, pa tako i komunikacije u nastavi jezika i književnosti – sporazumijevanje. U nastavnome procesu često dolazi do smetnji u sporazumijevanju, čije je uzroke psiholog Wheldall definirao kao ove faktore: 1) jezično-informacijska neusklađenost kodova sudionika komunikacije ; 2) distrakcija ; 3) nejasno i neprecizno izricanje poruka ; 4) inkompatibilnost shema sugovornika ; 5) utjecaj svjesnih i djelomično svjesnih mehanizama ; 6) zbrkano, nedovoljno argumentirano i pogrešno prenošenje informacija i 7) dokidanje komunikacijskog kanala. Radi ublaživanja i eliminiranja djelovanja navedenih faktora u nastavi jezika i književnosti predlažu se načini i metode koji su na tragu ostvarenja nesmetane komunikacije, odnosno sporazumijevanja među sudionicima nastavnoga procesa.
komunikacija; komunikacijski pristup u nastavi jezika i književnosti; udžbenik
nije evidentirano
engleski
Sprečavanje komunikacijskih smetnji u nastavi hrvatskoga jezika i književnosti,
nije evidentirano
komunikacija; komunikacijski pristup u nastavi jezika i književnosti; udžbenik
nije evidentirano