ULOGA UDŽBENIKA U OBLIKOVANJU POGREŠNIH INTERDISCIPLINARNIH KONCEPCIJA (CROSBI ID 548985)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sikirica, Milan
hrvatski
ULOGA UDŽBENIKA U OBLIKOVANJU POGREŠNIH INTERDISCIPLINARNIH KONCEPCIJA
Pregledom udžbenika prirodoslovne grupe predmeta uočen je niz krivih koncepcija koje se učenicima predočuju kao znanstveno dokazane istine. Poseban osvrt je dan na pojmove osmoza i osmotski tlak, Zemljina atmosfera i sl. Cilj rada je utjecati na interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržaja u duhu programskih ideja HNOS-a i ispravljanje materijalnih i konceptualnih pogrešaka.
udžbenici kemije i biologije; alternativne koncepcije
nije evidentirano
engleski
THE ROLE OF TEXTBOOKS IN THE FORMATION OF INTERDISCIPLINARY MISCONCEPTIONS
nije evidentirano
biology and chemistry textbooks; misconceptions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
316-316.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera, Knjiga sažetaka
Novak, Predrag
Kutina: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI)
978-953-6894-38-3
Podaci o skupu
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera
poster
19.07.2009-22.07.2009
Trogir, Hrvatska