Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 399104

Maligni neuroleptički sindrom kao posljedica interakcije haloperidola i metoklopramida


Ivić, D; Ružman, T; Ivić, J; Došen, G; Lazić, G
Maligni neuroleptički sindrom kao posljedica interakcije haloperidola i metoklopramida // Pharmaca, 46 (2008), 33-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 399104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Maligni neuroleptički sindrom kao posljedica interakcije haloperidola i metoklopramida
(Malign narcoleptic syndrome as a consequence of the interaction between haloperidol and metoklopramid)

Autori
Ivić, D ; Ružman, T ; Ivić, J ; Došen, G ; Lazić, G

Izvornik
Pharmaca (0031-6857) 46 (2008); 33-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Maligni neuroleptički sindrom; haloperidol; klorpropamid
(Malign narcoleptic syndrome; haloperidol; metoklopramid)

Sažetak
Rad opisuje maligni neuroleptički sindrom kao posljedicu interakcije haloperidola i metoklopramida.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
219-2160133-2034 - Djelovanje kisika na vaskularnu funkciju u zdravlju i bolesti (Drenjančević, Ines, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Medicinski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Dubravka Ivić (autor)

Avatar Url Danijel Došen (autor)

Avatar Url Josip Ivić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivić, D; Ružman, T; Ivić, J; Došen, G; Lazić, G
Maligni neuroleptički sindrom kao posljedica interakcije haloperidola i metoklopramida // Pharmaca, 46 (2008), 33-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Ivić, D., Ružman, T., Ivić, J., Došen, G. & Lazić, G. (2008) Maligni neuroleptički sindrom kao posljedica interakcije haloperidola i metoklopramida. Pharmaca, 46, 33-40.
@article{article, author = {Ivi\'{c}, D and Ru\v{z}man, T and Ivi\'{c}, J and Do\v{s}en, G and Lazi\'{c}, G}, year = {2008}, pages = {33-40}, keywords = {Maligni neurolepti\v{c}ki sindrom, haloperidol, klorpropamid}, journal = {Pharmaca}, volume = {46}, issn = {0031-6857}, title = {Maligni neurolepti\v{c}ki sindrom kao posljedica interakcije haloperidola i metoklopramida}, keyword = {Maligni neurolepti\v{c}ki sindrom, haloperidol, klorpropamid} }
@article{article, author = {Ivi\'{c}, D and Ru\v{z}man, T and Ivi\'{c}, J and Do\v{s}en, G and Lazi\'{c}, G}, year = {2008}, pages = {33-40}, keywords = {Malign narcoleptic syndrome, haloperidol, metoklopramid}, journal = {Pharmaca}, volume = {46}, issn = {0031-6857}, title = {Malign narcoleptic syndrome as a consequence of the interaction between haloperidol and metoklopramid}, keyword = {Malign narcoleptic syndrome, haloperidol, metoklopramid} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font