Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izrada online tečaja prema principima instrukcijskog dizajna (CROSBI ID 548944)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Bambir, Danijela ; Grabar, Darko Izrada online tečaja prema principima instrukcijskog dizajna // Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje" : Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 65-73

Podaci o odgovornosti

Bambir, Danijela ; Grabar, Darko

hrvatski

Izrada online tečaja prema principima instrukcijskog dizajna

Kvalitetan proces učenja i poučavanja postao je uvjetovan dobrom interakcijom s obrazovnim medijima i komunikacijom s drugima putem tih medija. Da bi se to postiglo potrebno je poznavati određene alate za izradu online tečaja kao i pedagoške pristupe procesima učenja i poučavanja. Upravo instrukcijski dizajn svojim principima omogućuje kvalitetnu kombinaciju tehnologije i obrazovanja pri čemu se naglasak stavlja na usmjerenost na rezultate učenja i poučavanja dok tehnologija podupire ostvarenje tih zadataka uređivanjem i prikazivanjem obrazovnih sadržaja. U ovom radu opisan je put nastanka i razvoja online tečaja Informatika 1 prema principima instrukcijskog dizajna. Definirani su ciljevi online tečaja, oblikovan je plan rada te prikazan odabir obrazovnog sadržaja odnosno njegova struktura i slijed kao i implementacija obrazovnih materijala u Moodle LMS sustav. U cilju preporuke za daljnji razvoj e-obrazovanja i online tečajeva opisana je jedinica učenja kao općenita notacija koja podržava opisivanje različitih strategija podučavanja i ciljeva učenja na jedinstven način koji može biti interpretiran od strane predavača, ali i LMS sustava što znatno olakšava razmjenu obrazovnih sadržaja.

online tečaj; instrukcijski dizajn; dizajn procesa učenja

nije evidentirano

engleski

Online course development by instructional design priciples

nije evidentirano

online course; instructional design; IMS learning design

nije evidentirano

Podaci o prilogu

65-73.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje" : Zbornik radova

Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6071-31-9

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje"

predavanje

12.09.2007-12.09.2007

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti