Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji (CROSBI ID 353358)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Vlaović, Srdjan
Renko, Sanda
hrvatski
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji
U radu se razmatra utjecaj prodajnih aktivnosti na prodajnom mjestu u maloprodajnim trgovačkim lancima na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji RH. Kako bi se dokazala važnost utjecaja prodajnih aktivnosti napravljen je detaljan pregled specifičnih aktivnosti od unapređenja prodaje na prodajnom mjestu, pozicioniranja proizvoda na redovnim policama, cjenovnim promocijama, dodatnim izlaganjem, promotivnim pakiranjem, lansiranjem novih proizvoda i dr.
unapređenje prodaje; cjenovne promocije; tržište maloprodaje
nije evidentirano
engleski
The impact of below the line marketing activities on the retailing marketing strategy creation
nije evidentirano
merchandising; price promotion; retail market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
129
16.02.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb