Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji (CROSBI ID 353358)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Vlaović, Srdjan Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji / Renko, Sanda (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Vlaović, Srdjan

Renko, Sanda

hrvatski

Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji

U radu se razmatra utjecaj prodajnih aktivnosti na prodajnom mjestu u maloprodajnim trgovačkim lancima na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji RH. Kako bi se dokazala važnost utjecaja prodajnih aktivnosti napravljen je detaljan pregled specifičnih aktivnosti od unapređenja prodaje na prodajnom mjestu, pozicioniranja proizvoda na redovnim policama, cjenovnim promocijama, dodatnim izlaganjem, promotivnim pakiranjem, lansiranjem novih proizvoda i dr.

unapređenje prodaje; cjenovne promocije; tržište maloprodaje

nije evidentirano

engleski

The impact of below the line marketing activities on the retailing marketing strategy creation

nije evidentirano

merchandising; price promotion; retail market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

129

16.02.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija