Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje (CROSBI ID 353356)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Maskaljević, Mirjana
Renko, Sanda
hrvatski
Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje
Upravljanje odnosima s klijentima i upravljanje kategorijama omogućavaju stvaranje veće diferencijacije u odnosu na konkurente. Kolaborativno upravljanje odnosima s klijentima dizajnirano i provedeno zajednički od proizvođača i maloprodajnih poduzeća osigurati će industriji učinkovitije zadovoljenje potreba potr4ošača sa profitabilnijim proizvodima i uslugama sa dodanom vrijednosti prilagođenim specifičnim potrebama potrošača. Ovim radom objašnjeni su teorijski koncepti navedenih pojmova te predočeni primjeri iz prakse u poduzeću Ina-industrija nafte.
upravljanje odnosom s klijentima; upravljanje kategorijama; kolaboracija
nije evidentirano
engleski
The impact of customer relationship management and category management on the retailing
nije evidentirano
customer relationship management; category management; collaboration
nije evidentirano
Podaci o izdanju
163
23.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb