Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje (CROSBI ID 353356)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Maskaljević, Mirjana Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje / Renko, Sanda (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Maskaljević, Mirjana

Renko, Sanda

hrvatski

Utjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje

Upravljanje odnosima s klijentima i upravljanje kategorijama omogućavaju stvaranje veće diferencijacije u odnosu na konkurente. Kolaborativno upravljanje odnosima s klijentima dizajnirano i provedeno zajednički od proizvođača i maloprodajnih poduzeća osigurati će industriji učinkovitije zadovoljenje potreba potr4ošača sa profitabilnijim proizvodima i uslugama sa dodanom vrijednosti prilagođenim specifičnim potrebama potrošača. Ovim radom objašnjeni su teorijski koncepti navedenih pojmova te predočeni primjeri iz prakse u poduzeću Ina-industrija nafte.

upravljanje odnosom s klijentima; upravljanje kategorijama; kolaboracija

nije evidentirano

engleski

The impact of customer relationship management and category management on the retailing

nije evidentirano

customer relationship management; category management; collaboration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163

23.10.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija