Lifelong learning for sustaiable development in teaching programs/curricula at The FacultyS of teacher education in Osijek (CROSBI ID 150882)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Škugor, Alma
engleski
Lifelong learning for sustaiable development in teaching programs/curricula at The FacultyS of teacher education in Osijek
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj postaje prioritet u procesu unaprjeđivanja odgoja i obrazovanja u kojemu su učitelji i odgojitelji ključni i nezaobilazni čimbenici. Iz toga je razloga opravdana implementacija sadržaja vezanih za održivi razvoj u studijske programe/kurikulume visokih učilišta. U radu je analizirana zastupljenost neposrednih sadržaja cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj u studijskim programima/kurikulumima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Rezultati kvantitativne i kvalitativne analize ukazuju da od ukupnoga broja svih kolegija na petogodišnjem učiteljskom studiju 145, njih 53 unutar programa implementira neposredne sadržaje cjeloživotnoga učenja za održivi razvoj što je 36, 55%, dok su isti na trogodišnjem predškolskom studiju implementirani u programe 28 kolegija od ukupno 46, što je 60, 86%. Sadržaji studijskih programa/kurikuluma su kvalitetni, ali analiza odgovora studenata ukazuje kako su oni nedovoljno osviješteni u području održivoga razvoja i kako je nužna implementacija suvremenih metoda učenja i poučavanja te oblika rada u studijske programe preko kojih se posredno odgajaju i obrazuju predškolska djeca i učenici.
analysis of programs; lifelong learning; sustainable development; students of teacher studies and pre-school studies; teaching programs/curricula
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano