Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Role of Interactive Electronic Whiteboard in Methods of Teaching Chemistry (CROSBI ID 548888)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Vicković, Ivan ; Bruckler, Franka Miriam Role of Interactive Electronic Whiteboard in Methods of Teaching Chemistry // Book of abstracts. Trogir, 2009

Podaci o odgovornosti

Vicković, Ivan ; Bruckler, Franka Miriam

engleski

Role of Interactive Electronic Whiteboard in Methods of Teaching Chemistry

Uvođenje Bolognskog procesa na sveučilišta u Hrvatskoj predpostavlja primjenu novih studijskih programa s novim pristupom podučavanju i učenju. Stoga nove metode obrazovanja moraju biti primijenjene uz korištenje najnovijih tehničkih i računalnih pomagala. Na sveučilišnoj razini, a kao posljedica i na školskoj razini, specifični aspekt kibernetičkog pristupa moguće je primijeniti u nastavi kemije. Interaktivna elektronička ploča (Interactive Electronic Whiteboard) jedno je od takvih novih pomagala kako u Hrvatskoj, tako i u razvijenim zemljama. Može se predpostaviti da će interaktivna školska ploča u skoroj budućnosti biti uobičajeno nastavno sredstvo na hrvatskim sveučilištima, a isto tako i u osnovnim i srednjim školama, kao što se to već dogodilo s računalima i internetom u svoje vrijeme. Oko godine 2000. započela je intenzivna primjena interaktivnih školskih ploča u obrazovnim institucijama većine razvijenih zemalja. Kao posljedica, provode se istraživanja o uporabi interaktivne školske ploče za obrazovne i nastavne potrebe i razvijaju se nove metode njezine primjene u obrazovanju mlađe djece i srednjoškolaca kroz različite predmete, pa tako i kroz nastavu kemije. Ovdje će biti prikazana istraživanja primjene interaktivne školske ploče u podučavanju kemije na sveučilišnoj razini. Nakon provedene analize, odabrana su četiri kemijska kolegija za studente različitih prirodoslovnih studijskih programa Prirodoslovno- matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na kojima će se testirati razvoj nastavnih metoda na interaktivnoj ploči. Naročita pozornost je pridijeljena primjeni interaktivne ploče u kolegiju Metodike nastave kemije. Provedeno istraživanje omogućilo je studentima - budućim profesorima kemije – da na interaktivnoj školskoj ploči istraže i primijene odgovarajuće didaktičke metode. Također su analizirani postignuti rezultati primjene interaktivne ploče u odnosu na uobičajene metode.Uspješnost didaktičkih metoda primijenjenih na interaktivnoj elektroničkoj ploči testirana je metodom interview-a i anketnog upitnika s obzirom na relativno malu grupu studenata s kojima se radilo. Rezultati ovog istraživanja (i) ukazuju budućim profesorima kemije na moderan pristup nastavi uz korištenje najnovijih tehničkih pomagala ; (ii) daju direktan i mjerljiv doprinos razvoju kvalitete hrvatske suvremene nastave u prvom redu na sveučilišnoj razini, a zatim i na školskoj razini. Oba rezultata su neposredno povezana s osiguranjem kvalitete visokoškolskog obrazovanja (Quality Assurance in Higher Education), što je jedno od ključnih stremljenja Bolognskog procesa.

Interactive Electronic Whiteboard; Methods of Teaching Chemistry

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of abstracts

Trogir:

Podaci o skupu

21. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera

poster

19.04.2009-22.04.2009

Trogir, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija