Potreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave (CROSBI ID 150869)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Mlinarević, Vesnica ; Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
hrvatski
Potreba unaprjeđivanja sveučilišne nastave
Unaprjeđivanje sveučilišne nastave ovisi o međusobno povezanim čimbenicima: studentima, nastavnicima i odgojno-obrazovnoj instituciji. Provedeno je istraživanje s ciljem utvrđivanja vidova i stupnjeva aktivnog sudjelovanja studenata u nastavi. Ispitanici (N=72) bili su studenti pedagogije i studenti učiteljskoga studija sa osječkog sveučilišta. Empirijski rezultati istraživanja ukazuju na prisutnost različitih vidova i stupnjeva aktivnosti u nastavi ostvarenoj na studiju pedagogije i učiteljskome studiju. Studenti traže više aktivnog sudjelovanja u nastavnom procesu kroz istraživanja i fleksibilan pristup te uočavanju važnosti kritičnosti i samokritičnosti kao i prilagodljivosti na nove situacije i različitosti. Stoga predlažu potrebu dopunske pedagoške izobrazbe nastavnika, jer se danas zahtijevaju drukčije nastavne kompetencije sveučilišnih nastavnika.
studenti; sveučilišni nastavnici; sveučilišna nastava; aktivno sudjelovanje
nije evidentirano
engleski
The Need for Improvement of Instruction at University Level
nije evidentirano
students; faculty; instruction; active participation.
nije evidentirano