Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija (CROSBI ID 548811)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Ćatić, Iva Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija // Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008-18.10.2008

Podaci o odgovornosti

Ćatić, Iva

hrvatski

Fenomen odgojno-obrazovnog ozračja - teorijske postavke i konceptualizacija

Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno-obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja odgojno-obrazovnih ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.

odgojno-obrazovno ozračje; školsko ozračje; nastavno ozračje; učenička postignuća; kvaliteta škole

nije evidentirano

engleski

Learning Environment - Theoretical and Conceptual Foundations

nije evidentirano

educational environment; school-level environment; classroom-level environment; learning outcomes; quality in school performance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

predavanje

16.10.2008-18.10.2008

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija