Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj (CROSBI ID 150769)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Jindra, Ranka ; Škugor, Alma Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2(16); 315-327

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Jindra, Ranka ; Škugor, Alma

hrvatski

Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj jedan je od prioriteta u društva znanja. Kako bi dobili što bolju sliku istog u našem obrazovnom sustavu i vertikali obrazovanja, istraživanjem smo obuhvatili ispitanike koji su u odgoj i obrazovanje uključeni s različitih aspekata – sveučilišni profesori, učitelji razredne nastave, odgojitelji, studenti učiteljskog i predškolskog studija. Osnovni je cilj ovoga rada bio utvrditi u kojoj mjeri ispitanici razumiju i primjenjuju sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Većina ispitanika svih skupina smatra da održivi razvoj podiže kvalitetu života sadašnje i budućih generacija. Rezultatima istraživanja utvrđeno je da različite skupine ispitanika različito primjenjuju sadržaje održivog razvoja u svom odgojnom i obrazovnom radu. Odgojitelji su najupućeniji u sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj te imaju najviše iskustva u provođenju istih. Većini je učitelja i odgojitelja u potpunosti jasno što se od njih očekuje u području održivog razvoja, dok to tvrdi samo trećina sveučilišnih profesora. Daljnja je preporuka kako promjene trebaju krenuti upravo od obrazovnog sustava visokog školstva jer svi izlazi iz ovog sustava posredno utječu na ulaze u ostale dijelove obrazovnog sustava u cjelosti. Ključne riječi: cjeloživotno učenje, odgojitelji, održivi razvoj, studenti učiteljskog i predškolskog studija, sveučilišni profesori, učitelji

cjeloživotno učenje; odgojitelji; održivi razvoj; studenti učiteljskog i predškolskog studija; sveučilišni profesori; učitelji

nije evidentirano

engleski

Understandig and applying the contents of lifelong learning for sustainable development

nije evidentirano

lifelong learning; educators; sustainable development; students of teacher education and preschool education studies; university professors; teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2(16))

2008.

315-327

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice