Kvaliteta kao strategija razvoja zdravstvenog turizma (CROSBI ID 473224)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Kvaliteta kao strategija razvoja zdravstvenog turizma
Sustav upravljanja potpunom kvalitetom (Total Quality Management) se formirao i razvio teorijski i praktički u 20. stoljeću, i dokazao da je kvaliteta tržišnih potreba, nužnost ii tendencija. Kvaliteta proizvoda i usluga postaje ključ poslovnog uspjeha, opstanka i razvoja poduzeća i gospodarstva zemlje. Globalizacija svjetskog tržišta je ubrzala proces razvoja sustava upravljanja potpunom kvalitetom i kvaliteta kao strategija razvoja obilježit će u 21. stoljeću ne samo sve gospodarske djelatnostii već i sve ostale ljudske djelatnosti (politiku, kulturu, komunikacije, obrazovanje, umjetnost i dr.) jer će čovjek i kvaliteta, tj. humanizacija života i rada biti temeljne vrijednosti.
zdravstveni turizam; slobodno vrijeme; dobrobit; kvaliteta života; zdravstveno-turistički proizvod; upravljanje potpunom kvalitetom
nije evidentirano
engleski
Quality as a Development Strategy in Health Tourism
nije evidentirano
health tourism; leisure; wellness; quality of living; health-tourist product; Total Quality Management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
104-112-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Zdravstveni turizam za 21. stoljeće
ostalo
19.07.2000-21.07.2000
Opatija, Hrvatska