Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008 (CROSBI ID 150645)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Ćatić, Iva
hrvatski
Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008
U ovom radu prikazana je knjiga Blumberg, P. (2008), Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass. Knjiga predstavlja jedan opsežan, razumljiv i usustavljen proces transformiranja visokoškolske nastave pristupom usmjerenim na studenta, koji nije vezan uz sadržaj kolegija i stoga je namjenjen cjelokupnoj populaciji visokoškolskih nastavnika, bez obzira na studijska usmjerenja. Knjiga može koristiti svima koji nastoje vlastito poučavanje približiti studentu, a napose asistentima i znanstvenim novacima koji tek stječu nastavničke kompetencije te su još u procesu kreiranja vlastitog stila poučavanja. Osim toga, knjiga je koristan materijal namijenjen vodstvu visokoškolskih institucija, pružajući svojim rubrikama snažno sredstvo za evaluaciju kvalitete poučavanja i evaluaciju studijskih programa na pripadnoj instituciji.
poučavanje usmjereno na studenta; kvaliteta visokoškolske nastave;
nije evidentirano
engleski
Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008
nije evidentirano
student-centered teaching; quality of teaching in higher education
nije evidentirano