Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008 (CROSBI ID 150645)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Ćatić, Iva Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008 // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 255-258

Podaci o odgovornosti

Ćatić, Iva

hrvatski

Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008

U ovom radu prikazana je knjiga Blumberg, P. (2008), Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass. Knjiga predstavlja jedan opsežan, razumljiv i usustavljen proces transformiranja visokoškolske nastave pristupom usmjerenim na studenta, koji nije vezan uz sadržaj kolegija i stoga je namjenjen cjelokupnoj populaciji visokoškolskih nastavnika, bez obzira na studijska usmjerenja. Knjiga može koristiti svima koji nastoje vlastito poučavanje približiti studentu, a napose asistentima i znanstvenim novacima koji tek stječu nastavničke kompetencije te su još u procesu kreiranja vlastitog stila poučavanja. Osim toga, knjiga je koristan materijal namijenjen vodstvu visokoškolskih institucija, pružajući svojim rubrikama snažno sredstvo za evaluaciju kvalitete poučavanja i evaluaciju studijskih programa na pripadnoj instituciji.

poučavanje usmjereno na studenta; kvaliteta visokoškolske nastave;

nije evidentirano

engleski

Phyllis Blumberg, Developing Learner-Centered Teaching: A Practical Guide for Faculty. San Francisco: Jossey-Bass, 2008

nije evidentirano

student-centered teaching; quality of teaching in higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (2)

2008.

255-258

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija