Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga emocija u obrazovnom kontekstu – teorija kontrole i vrijednosti (CROSBI ID 150608)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Burić, Irena Uloga emocija u obrazovnom kontekstu – teorija kontrole i vrijednosti // Suvremena psihologija, 11 (2008), 1; 77-92

Podaci o odgovornosti

Burić, Irena

hrvatski

Uloga emocija u obrazovnom kontekstu – teorija kontrole i vrijednosti

Ovaj rad odnosi se na pregled teorije kontrole i vrijednosti koja objašnjava ulogu emocija u procesu učenja. Teorija nudi integrativni okvir za analiziranje antecedenata i učinaka emocija u akademskom okruženju. U uvodnom dijelu, ukratko je opisan status učeničkih emocija u novijim teorijama motivacije i istaknuto njihovo značenje za učenikove kognitivne procese, motivaciju i dobrobit te razredne procese. Naglašena je potreba za razvojem teorija i metodoloških pristupa koji će integrirati i povezati konstrukte motivacije, emocija i kognicija. U okviru teorije kontrole i vrijednosti opisani su individualni i okolinski antecedenti učeničkih emocija te je razmotrena uloga kognitivnih procjena u njihovu nastanku. Nadalje, opisani su rezultati istraživanja o učincima učeničkih emocija na školsko postignuće i varijable učenja (poput korištenja kognitivnih resursa, interesa i motivacije za učenjem, korištenja strategija učenja te stupnja samoregulacije učenja). U radu se navode i recentne teorijske perspektive o regulaciji učeničkih emocija u kontekstu samoregulacije učenja. Članak je zaključen osvrtom na doprinose ove teorije i zaključcima dosadašnjih istraživanja.

teorija kontrole vrijednosti ; emocije ; proces učenja

nije evidentirano

engleski

The role of emotion in educational setting: theory of control and values

nije evidentirano

control-value theory ; emotions ; learning process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2008.

77-92

objavljeno

1331-9264

2584-3052

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost