Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 396544

Pritužbe kupaca, dar s neba


Rupčić, Nataša
Pritužbe kupaca, dar s neba // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 52; 88-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Pritužbe kupaca, dar s neba
(Customer complaints – a gift from heaven)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5 (2009), 52; 88-89

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Pritužbe kupaca; menadžment; nova vrijednost
(Customer complaints; management; new value)

Sažetak
Svako poduzeće ima svoju svrhu tek ako svoju novostvorenu vrijednost realizira na tržištu, odnosno samo ako njegovi proizvodi ili usluge nađu put do zadovoljnih kupaca. Svako unaprjeđenje koje poduzeće poduzima ima za svrhu približavanje kupcima. Pa ipak, često unatoč mjerama unaprjeđenja prodaja jednostavno stagnira ili čak opada. Pritužbe kupaca pritom često imaju veću vrijednost nego svi napori uloženi u planiranje. Kupci se najčešće ljute zbog neispravnih proizvoda, nepotpunih usluga, nepotpune ili pogrešne deklaracije, neispravnih faktura, dugog vremena odziva itd. Ovi razlozi samo su simptomi i često ukazuju na dublje probleme poduzeća. Ove manifestacije često imaju korijen u lošoj organizaciji, nelogičnim procedurama ili lošim odnosima koje je izazvala loša organizacijska kultura. Ove probleme treba sustavno rješavati jer uzrokuju puno više napora i povećavaju troškove.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)