Spremnost na komunikaciju i učenje stranoga jezika (CROSBI ID 548355)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena ; Letica, Stela
hrvatski
Spremnost na komunikaciju i učenje stranoga jezika
Spremnost na komunikaciju jedno je od individualnih obilježja učenika stranoga jezika. Definira se kao vjerojatnost iniciranja komunikacije kad se za nju ukaže prilika (McCroskey 1992). Istraživanja usvajanja drugoga jezika (npr. MacIntyre 2002) pokazala su da je spremnost na komunikaciju važan faktor u procesu jezičnoga usvajanja. U radu se opisuje istraživanje provedeno sa stotinjak hrvatskih studenata stranih jezika u kojem se ispituje njihova spremnost na komunikaciju na nastavi pomoću upitnika koji je konstruirala Burgoon (1976). Autorice, na temelju dobivenih rezultata, predlažu novu konceptualizaciju spremnosti na komunikaciju definirajući je kao situacijsku varijablu a ne kao stabilnu osobinu ličnosti.
spremnost na komunikaciju u nastavi; samopercepcija; kompetencije; korelacijsko istraživanje
nije evidentirano
engleski
Willingness to communicate and FL learning
nije evidentirano
willingness to communicate; perceived communicative competence; correlational study
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-12.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku
predavanje
01.01.2009-01.01.2009
Osijek, Hrvatska