Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces (CROSBI ID 548353)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadum, Vladimir ; Močinić, Snježana ; Rigo, Irene
hrvatski
Rezultati "orijentacijsko– motivacijskog praktikuma" i Bolonjski proces
U radu se izlažu rezultati Orijentacijsko-motivacijskog praktikuma, provedenog na uzorku od 129 ispitanika, studenata prve godine učiteljskog studija i studija predškolskog odgoja na Sveučilištu u Puli. Dobiveni rezultati kazuju: (1) procjena razloga koji su mogli utjecati na donošenje odluke o upisu na učiteljski studij odnosno studij predškolskog odgoja nije statistički značajna ; (2) procjena mjere utjecaja odabranog studija na razvoj znanja, vještina ili osobni razvoj statistički je značajna (F=7.08 ; p<.05) ; (3) statistički je značajna razlika u odgovorima ispitanika vezano uz redovitost pohađanja nastave ( 2=97.82 ; df=3) ; (4) procjena aktivnosti ispitanika u nastavi tijekom studiranja statistički je značajna (F=3.46 ; p<.05) ; (5) studenti nisu dovoljno upoznati s Bolonjskim procesom.
Bolonjski proces; orijentacijsko-motivacijski praktikumi; predškolski odgoj; studenti; učiteljski studij
nije evidentirano
engleski
The results of the introductory "orientational– motivational practicum" and the Bologna process
nije evidentirano
Bologna process; orientational-motivational practicum; pre-school education; primary teacher training education; students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
predavanje
16.10.2008-18.10.2008
Mostar, Bosna i Hercegovina