Intelektualni kapital u funkciji unapređenja korporativnog imidža uslužnih djelatnosti (CROSBI ID 353149)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Babić, Mirjana
Sundać, Dragomir
hrvatski
Intelektualni kapital u funkciji unapređenja korporativnog imidža uslužnih djelatnosti
Najvažniji izvor i generator unapređenja korporativnog imidža je intelektualni kapital kojim kompanija raspolaže. Menadžeri moraju upravljati intelektualnim kapitalom, kao i svim čimbenicima koji utječu na njegov nastanak. s tim u vezi, vrlo je važno razviti i primijeniti djelotovoran model upravljanja intelektualnim kapitalom. Model unapređenja korporativnog imidža uslužnih djelatnosti temeljenog na intelektualnom kapitalu, koji je predložen u radu, zasniva se na usmjerenju na ljude (zaposlenike), organizaciju i odnose. Njegovom primjenom ojačao bi imidž i porasla globalna konkurentnost uslužnog sektora, a time i imidž i konkurentnost nacionalnog gospodarstva.
intelektualni kapital; korporativni imidž; uslužna djelatnost
nije evidentirano
engleski
Intellectual capital in function of advancing corporate image in service industry
nije evidentirano
intellectual capital; corporate image; service industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
340
27.04.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka