Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Impacts of Perinatal Brain damage on Language Development (Phonological and Morphological Aspect) (CROSBI ID 353121)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bunić, Martina Impacts of Perinatal Brain damage on Language Development (Phonological and Morphological Aspect) / Blaži, Draženka ; Ivšac Pavliša, Jasmina (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2009

Podaci o odgovornosti

Bunić, Martina

Blaži, Draženka ; Ivšac Pavliša, Jasmina

engleski

Impacts of Perinatal Brain damage on Language Development (Phonological and Morphological Aspect)

Iako literature ima relativno malo zbog nehomogenosti ove populacije, postoji sve veći broj podataka koji ukazuju da djeca s perinatalnim oštećenjem mozga u pravilu sustižu vršnjake urednoga jezičnoga razvoja i razvijaju prosječne jezične sposobnosti, unatoč tome što su kod te djece na početku usvajanja jezika prisutna kašnjenja. Međutim, postoje saznanja da se teškoće u te djece nastavljaju i dalje, te se otkrivaju u zadacima veće složenosti. Ovim radom nastojalo se ispitati utječe li perinatalno oštećenje mozga na razvoj fonologije i morfologije. Uzorak se sastojao od dvije skupine po 11 ispitanika ; prvu su skupinu činila djeca s perinatalnim oštećenjem mozga, a drugu skupinu djeca urednoga jezičnoga razvoja. Obje su skupine bile izjednačene po starosnoj dobi (3, 5 do 4, 0 godine) i spolu. Analizom prikupljenih podataka pokazalo se da djeca s perinatalnim oštećenjem mozga na zadatku ponavljanja riječi i logatoma i zadatku imeničke morfologije postižu lošije rezultate od kontrolne skupine.

perinatal brain injury; phonology; morphology

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

01.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija