VDP (Variable data printing) i marketing (CROSBI ID 548187)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Matijević, Mile ; Koren, Antun ; Mrvac, Nikola
hrvatski
VDP (Variable data printing) i marketing
U suvremenom poslovanju tvrtki usmjerenih prema klijentu, marketnig postaje sve bitnijom odrednicom. S tim u vezi razvoj digitalne tehnologije, a posebice Variable data printing (VDP), određeni segment marketinga dobiva sasvim novu dimeziju. Tako razrađenim sustavom poruka se još jednostavnije i efikasnije prenosi do klijenta. Osnovni segment VDP-a je baza podataka koja je s jedne strane personalizirana, a s druge, što je još bitnije promjenjiva. Formiranom bazom podataka na ovakav način klijent je dobio na osobnosti i posebice na važnosti. Variable data printing (VDP) postao je efektivna strategija za marketinške stručnjake i dobar temelj za daljni razvoj.
Variable data printing (VDP) ; marketing ; klijent ; baza
nije evidentirano
engleski
VDP (Variable data printing) and marketing
nije evidentirano
Variable data printing (VDP) ; marketing ; client ; base
nije evidentirano
Podaci o prilogu
64-67.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 2. Međunarodni simpozij 'Učinkovito djelovanje put u vrijeme znanja'
Kos, Igor
Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin
Podaci o skupu
2.Međunarodni simpozij 'Učinkovito djelovanje put u vrijeme znanja'
predavanje
12.09.2008-12.09.2008
Varaždin, Hrvatska