Pluriperspektivnost- cilj bioetičke edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci (CROSBI ID 38152)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Gosić, Nada
hrvatski
Pluriperspektivnost- cilj bioetičke edukacije na Medicinskom fakultetu u Rijeci
Koncepciji i realiziranju bioetičkih nastavnih kolegija potrebno je pristupiti tako da se studentima/cama omogući razvijanje kritičkog promišljanja i usvajanje metodologije rješavanja bioetičkih pitanja i problema. Postiže se to primjenom onih pedagoških strategija koje studente/ce potiču na stvaranje i međusobno uvažavanje ideja, konstruiranje i rekonstruiranje mogućih rješenja te sagledavanje etičke odgovornosti za njihovo provođenje. Prikazivanje sadržajnih i metodoloških perspektiva zastupljenih u bioetičkoj edukaciji na medicinskim fakultetima u Hrvatskoj, ima za svrhu predstaviti ozračja u kojem se odvija bioetički nastavni proces, podiže razina odgojno-izrađujuće i dijaloške funkcije bioetike, te omogućava razvoj bioetike u pravcu integrativnosti, odnosno uključivanja u bioetičke nastavne sadržaje različitih znanstvenih i kulturoloških perspektiva i njihovih predstavnika.
Pluriperspektivnost, cilj bioetičke edukacije, Medicinski fakultet u Rijeci
nije evidentirano
engleski
Pluriperspectivity - the Goal of Bioethical Education at the School of Medicine in Rijeka
nije evidentirano
Pluriperspectivity, goal of bioethical education, Medical School in Rijeka
nije evidentirano
Podaci o prilogu
319-327.
objavljeno
Podaci o knjizi
Od nove medicinske etike do integrativne bioetike, Posvećeno Ivanu Šegoti ipovodom 70. rođendana
Čović, Ante, Gosić, Nada, Tomašević, Luka
Zagreb: Pergamena ; Hrvatsko bioetičko društvo
2009.
978-953-6576-37-1