Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nasilje nad starijima kod studenata: Mogućnosti intervencija kroz nastavni program (CROSBI ID 150085)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Muslić, Ljiljana ; Rusac, Silvia, Ajduković, Marina Nasilje nad starijima kod studenata: Mogućnosti intervencija kroz nastavni program // Ljetopis socijalnog rada, 16 (2009), 1; 51-67

Podaci o odgovornosti

Muslić, Ljiljana ; Rusac, Silvia, Ajduković, Marina

hrvatski

Nasilje nad starijima kod studenata: Mogućnosti intervencija kroz nastavni program

Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih obrazovnih ishoda i poticanje sličnih istraživanja u području djelotvornosti obrazovnog procesa na Studiju za socijalni rad. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine Studijskog centra socijalnog rada (N=91). Podijeljeni su u dvije skupine: a) studenti koji su samo slušali predavanje iz Socijalne gerontologije, b) seminaristi iz kolegija Socijalna gerontologija koji su detaljnije obrađivali temu nasilja nad starijima nakon što su o tome slušali na predavanju. Rezultati su pokazali da se na početku nastave ove dvije skupine studenata nisu značajno razlikovale u stupnju senzibilnosti. Obje skupine su početno pokazale visok stupanj senzibilnosti za nasilje nad starijima. Tijekom nastave do statističkiznačajnog povećanja senzibilnosti došlo je kod skupine studenata koji su slušali samo predavanje o nasilju nad starijima, ali ne i kod studenata koji su tu temu produbili kroz seminarsku nastavu. Istraživanje u cjelini pokazuju kao je nužno sustavno evaluirati ne samo proces već i ishode nastave kako bi se na najbolji način balansirali pojedini oblici nastave u cilju postizanja očekivanih obrazovnih ishoda.

evaluacija djelotvornosti nastave; senzibilnost za nasilje nad starijim osobama; socijalna gerontologija

nije evidentirano

engleski

SENZIBILIZATION FOR VIOLENCE TOWARDS THE ELDERLY IN STUDENTS: POSSIBILITIES OF INTERVENTIONS THROUGH THE CURRICULUM

nije evidentirano

evaluation; teaching efficiency; senzibilization for violence towards the elderly; social gerontology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1)

2009.

51-67

objavljeno

1846-5412

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti

Indeksiranost