Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 394061

Poslovna inteligencija u turizmu


Stipanović, Christian
Poslovna inteligencija u turizmu, Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2009 (Udžbenik)


Naslov
Poslovna inteligencija u turizmu
(Business Intelligence in Tourism)

Autori
Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Grad
Opatija

Godina
2009

Stranica
252

ISBN
978-953-6198-70-2

Ključne riječi
Poslovna inteligencija; turizam; koncepcija i strategija razvoja; intelektualni kapital
(Business intelligence; tourism; development strategy; intellectual capital)

Sažetak
Poslovna inteligencija prerasta u osnovno strateško usmjerenje poduzeća u sučeljavanju s konkurentima (poslovna inteligencija u užem smislu) i u orijentaciji prema ostalim sudionicima okoline – klijentima, dobavljačima (poslovna inteligencija u širem smislu). Poduzeće u uvjetima turbulentnoga dinamičkog tržišta XXI. stoljeća, postinformacijske revolucije (količina podataka i spoznaja se udvostručuje svake dvije godine) i društva znanja (intelektualni kapital kao najvažniji resurs) mora težiti prema cilju - biti korak ispred konkurenata i klijenata, odnosno ostvariti brzinu (inovacije) kao krucijalnu prednost suvremenoga gospodarstva. Cilj je knjige definiranje teorijskoga i poglavito praktičnoga modela poslovna inteligencija u turizmu i hotelijerstvu u funkciji efikasnoga komuniciranja hotelsko-turističkih poduzeća s turbulentnom i dinamičkom okolinom. Otkriva kako konkretno prikupljati podatke o ključnim dionicima okoline (klijent, konkurent) i transformirati ih u informacije i znanje o njihovim sadašnjim i budućim aktivnostima kao ishodište poslovnoga odlučivanja i inoviranja vlastite koncepcije i strategije razvoja. Knjiga (istraživanje) se ne zaustavlja samo na informatičkom poimanju modela poslovne inteligencije, već pokušava sagledati model s ekonomskoga stajališta u funkciji ostvarivanja profita kao temeljnoga pokretača ekonomske aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Edna Mrnjavac, )

Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Autor s matičnim brojem:
Christian Stipanović, (226683)