Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci (CROSBI ID 149954)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci // Suvremena trgovina (Zagreb), 34 (2009), 1; 24-27

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci

U ekonomskoj se metrici razvio pojam koji zbunjuje one koji se još uvijek drže klasičnih metoda koje se oslanjaju na statistička označavanja, matematičke pristupe, prosjeke, homogene grupe u segmentaciji. Sada se u obzir mora uzeti novi svijet kojeg su antropolozi u zadnjih desetak godina počeli nazivati "doživljajno društvo", a ekonomisti "doživljajna ekonomija". Stoga imamo i "doživljajni marketing", odnosno "branding". U takvom svijetu turbulencija i brzih promjena potrebni su i novi pristupi.

doživljajna ekonomija; brendirani doživljaj kupca; unutarnja kultura

nije evidentirano

engleski

Satiesfied, loyal and enchanted customers

nije evidentirano

the experience economy; branded customer experience; inner culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (1)

2009.

24-27

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija