Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci (CROSBI ID 149954)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Zadovoljni, oduševljeni i lojalni kupci
U ekonomskoj se metrici razvio pojam koji zbunjuje one koji se još uvijek drže klasičnih metoda koje se oslanjaju na statistička označavanja, matematičke pristupe, prosjeke, homogene grupe u segmentaciji. Sada se u obzir mora uzeti novi svijet kojeg su antropolozi u zadnjih desetak godina počeli nazivati "doživljajno društvo", a ekonomisti "doživljajna ekonomija". Stoga imamo i "doživljajni marketing", odnosno "branding". U takvom svijetu turbulencija i brzih promjena potrebni su i novi pristupi.
doživljajna ekonomija; brendirani doživljaj kupca; unutarnja kultura
nije evidentirano
engleski
Satiesfied, loyal and enchanted customers
nije evidentirano
the experience economy; branded customer experience; inner culture
nije evidentirano