Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi (CROSBI ID 473057)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Žic, Anamarija
hrvatski
Samoprocjena i procjena ponašanja učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi
Brojni su autori upozorili na činjenicu da djeca usporenog kognitivnog razvoja u svojoj individualnoj historiji imaju iskustva neuspjeha naročito u vezi sa zahtjevima školskog učenja. Procjena učitelja o ponašanju učenika usporenog kognitivnog razvoja u osnovnoj školi važan je pokazatelj inicijalnog stanja i smjernica za izradu kvalitetnih programa. Cilj ovog rada je utvrditi kakva je samoprocjena adaptivnog ponašanja učenika uspor.kogn.razvoja u osn.školi te kako ih procjenjuju njihovi razredni učitelji.Primjenjena je hrvatska adaptacija baterije Behavior Rating Profile-2/Brown, Hamill, 1990/
samoprocjena; procjena; usporeni kognitivni razvoj; učenici osnovnih škola
nije evidentirano
engleski
Self-perception and perception of behaviour in students with delayed cognitive development in primary school
nije evidentirano
self-perception; perception; delayed cognitive development; students in primary schools
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-86.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bežen, Ante
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Dani Učiteljske akademije u Zagrebu
predavanje
05.10.1999-08.10.1999
Zagreb, Hrvatska