Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promjena stava učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 330941)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kiš-Glavaš, Lelia Promjena stava učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja / Igrić, Ljiljana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 1999

Podaci o odgovornosti

Kiš-Glavaš, Lelia

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Promjena stava učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja

Osnovni cilj rada bio je utvrditi postojeće stavove učitelja prema integraciji te odrediti neke determinante stavova učitelja prema integraciji djece usporenog kogntivnog razvoja. Osim toga , namjera je bila i provjeriti učinkovitosti eksperimentalnog programa Edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama na promjenu stavova učitelja prema djeci usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole.Stavovi učitelja prema integraciji djece s posebnim potrebama mjereni su Upitnikom mišljenja o integraciji na uzorku od 261 učitelja s područja Zagreba i Zagrebačke županije. Pokazalo se je da su stavovi generalno pozitivni iako ima i nekih negativnih stavova učitelja.Na uzorku od 746 učitelja s područja Zagreba, Čakovca, Varaždina i Osijeka ispitani su stavovi učitelja prema poučavanju, njihov odnos prema djeci i zadovoljstvo vlastitim zanimanjem. To je ispitano Minesotta Teacher Attitude Inventory. Utvrđeno je da su stavovi naših učitelja prema poučavanju daleko ispod rezultata američkih učitelja. Osobine ličnosti učitelja mjerene su upitnikom Eysenck Personality Questionaire na uzorku od 208 ispitanika s područja Zagreba i utvrđeno je da rezultati naših ispitanika ne odudaraju od normi. Eksperimentalna skupinaod 49 ispitanika bila je tijekom 10 mjeseci uključena u Program edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama dok kontrolna skupina za to vrijeme nije pohađala nikakvu dodatnu edukaciju. Eksperimentalna i kontrolana skupina značajno su se razlikovale u finalnom u odnosu na inicijalno ispitivanje u odnosu na njihove stavove prema integraciji djece s usporenim kognitivnim razvojem.Edukacija učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama pokazala se je vrlo učinkovitom u promjeni stavova učitelja.

učitelji; stavovi; integracija; usporeni kognitivni razvoj

nije evidentirano

engleski

Influencing teacher attitudes toward integration of children with special needs

nije evidentirano

teachers; attitudes; integration; special needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

214

22.12.1999.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija