Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari (CROSBI ID 352822)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Basara, Mateja Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2008

Podaci o odgovornosti

Basara, Mateja

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari

Svrha ovog završnog rada je ukazati na važnost unapređenja prodaje kao sastavnog dijela promocije te prikazati kako unapređenje prodaje djeluje na poticanje potrošača, poticanje trgovine i na poticanje poslovanja i prodajnog osoblja. U ovom završnom radu pored unapređenja prodaje govori se o funkcijama, instrumentima, ciljnim segmentima i svrsi unapređenja prodaje. Saka komponenta unapređenja prodaje prikazuje se na primjeru Karlovačke pivovare.

Unapređenje prodaje; Karlovačka pivovara

nije evidentirano

engleski

Karlovačka pivovara sales promotion

nije evidentirano

Sales promotion; Karlovačka pivovara

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

22.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija