Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 392329

Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari


Basara, Mateja
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Unapređenje prodaje u Karlovačkoj pivovari
(Karlovačka pivovara sales promotion)

Autori
Basara, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09.

Godina
2008

Stranica
35

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Unapređenje prodaje; Karlovačka pivovara
(Sales promotion; Karlovačka pivovara)

Sažetak
Svrha ovog završnog rada je ukazati na važnost unapređenja prodaje kao sastavnog dijela promocije te prikazati kako unapređenje prodaje djeluje na poticanje potrošača, poticanje trgovine i na poticanje poslovanja i prodajnog osoblja. U ovom završnom radu pored unapređenja prodaje govori se o funkcijama, instrumentima, ciljnim segmentima i svrsi unapređenja prodaje. Saka komponenta unapređenja prodaje prikazuje se na primjeru Karlovačke pivovare.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka