Prepoznavanje matematički darovitih učenika i ekspertni sustav Mat-dar (CROSBI ID 38009)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavleković, Margita ; Zekić-Sušac, Marijana ; Đurđević, Ivana
hrvatski
Prepoznavanje matematički darovitih učenika i ekspertni sustav Mat-dar
U ovom poglavlju govorimo o prepoznavanju matematički darovite djece. Učitelji u praksi sude o darovitosti djeteta uglavnom na temelju njegovih matematičkih kompetencija, a zanemaruju druge činitelje koji utječu na realizaciju dječje darovitosti. Ovdje iznosimo rezultate istraživanja s kraja 2006. godine temeljem kojeg smo kreirali ekspertni sustav nazvan Mat-dar za određivanje dječjeg dara za matematiku. Istraživanjem smo obuhvatili 247 učenika iz različitih osnovnih škola u Osijeku, njihove učitelje, školske psihologe i studente. Ekspertni sustav Mat-dar se pokazaoučinkovitim metodološkim alatom za postizanje kompetencija i samopouzdanja studenata učiteljskih studija kad je u pitanju prepoznavanje matematički darovitih učenika.
matematika, nadareni učenici, prepozvananje darovitih, ekspertni sustav
nije evidentirano
engleski
Recognizing mathematically gifted pupils and expert system Mat-dar
nije evidentirano
mathematics, gifted pupils, recognizing mathematically gifted pupils, expert system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-63.
objavljeno
Podaci o knjizi
Matematika i nadareni učenici - Razvoj kurikula na učiteljskim studijima za prepoznavanje, izobrazbu i podršku darovitih učenika
Elezović, Neven
Zagreb: Element
2009.
978-953-197-567-4