Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje engleskoga kao jezika struke uz podršku programskog sustava za e-učenje (CROSBI ID 352661)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Biserka Fučkan Držić Učenje engleskoga kao jezika struke uz podršku programskog sustava za e-učenje / Seljan, Sanja (mentor); Mihaljević Djigunović, Jelena (neposredni voditelj). Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Biserka Fučkan Držić

Seljan, Sanja

Mihaljević Djigunović, Jelena

hrvatski

Učenje engleskoga kao jezika struke uz podršku programskog sustava za e-učenje

Praksa korištenja ICT tehnologija kao nadopune nastavnim procesima artikuliranija je no ikad do sada. Nove tehnologije nas vode u novo doba. Većina studenata je trenutno vrlo dobro upoznata s Internetom i uživa koristiti se njime za razne svrhe kao što je pretraživanje informacija, komuniciranje, korištenje online chat prostora i foruma, itd. Računalno podržana nastava ima mnoge prednosti, a jedna od najvažnijih je da potiče motivaciju studenata. Rad opisuje istraživanje provedeno kako bi se ispitao stav prema upotrebi računala u nastavi engleskog jezika struke na Geodetskom fakultetu u Zagrebu. Studenti uče engleski na fakultetu u okruženju interaktivnog alata Moodle. Utvrñ eno je da studenti imaju pozitivan stav prema upotrebi računala u procesu podučavanja i učenja. Meñ utim, rezultati ispitivanja drugih elemenata kao što su kvalitete pismenog rada, komunikacija meñ u studentima i s nastavnikom, ocjenjivanje usmene prezentacije pokazali su da taj stav nije konzistentan u svim varijablama. Kako bi se ispitale različite varijable, napravljena je usporedba izmeñ u dvije skupine studenata koji su radili odvojeno na svojim zadacima – online i offline. Općenito govoreći, studenti koji su učili engleski i radili na svojim zadacima online su bili nešto bolji u nekim aspektima, ali mnogi rezultati ne pokazuju značajnu razliku izmeñ u dvije promatrane skupine. To dovodi do zaključka da ICT tehnologija može biti korištena kao podrška u rakzvanom mješovitom modelu nastave, ali ne može zamijeniti model podučavanja i učenja licem u lice.

ICT tehnologija; računalno podržana nastava; engleski jezik struke; mješoviti model učenja; model podučavanja i učenja licem u lice; statistička analiza; interakcija; komunikacija; timski rad

nije evidentirano

engleski

Professional English Language Teaching using E-learning System Support

nije evidentirano

ICT technology; computer-assisted instruction; English for special purposes; blended learning; face-to-face teaching model; Moodle; statistical analysis; interaction; communication; team work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

108

20.12.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija