Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole (CROSBI ID 546933)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Sekulić-Majurec, Ankica Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole // Prema kvalitetnoj školi / Ivon, Hicela (ur.). Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2006. str. 9-20

Podaci o odgovornosti

Sekulić-Majurec, Ankica

hrvatski

Učitelj - reflesivni praktičar, osnovna pretpostavka kvalitetne škole

U radu se kvalitetna škola određuje u smislu koji joj je dao W. Glasser. Prema tom određenju to je škola u kojoj svi sudionici kontinuirano rade i sami vrednuju svoj rad, u kojoj se disciplina održava bez ikakve prisile, te koja svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa omogućuje kvalitetno zadovoljavanje njihovih psiholoških potreba. Naša osnovna škola po brojnim je svojim značajkama daleko od tako definirane kvalitetne škole. Osnovna joj je zamjerka ta što je u njoj sve što se radi propisano izvana, izvan konkretnih odgojno-obrazovnih situacija, pri čemu se i učenici i nastavnici stalno nalaze u situaciji da netko njima upravlja, što onemogućuje zadovoljavanje njihovih osnovnih psiholoških potreba. Suvremena pedagoška teorija danas poznaje rješenja tog problema i otvara mogućnost koaj učiteljima (pa i učenicima) omogućuje da više ne rade kao poslušni izvršitelji već kao aktivni stvaraovi kurikula u kojem sudjeluju, pretvarajući učitelje u refleksivne praktičare i dajući im odgovarajuči metodologijski alat za taj posao u vidu akcijskih istraživanja. Upravljajući svoju praksu prema tim pedagogijskim spoznajama, učitelji će, a ne prosvjetne vlasti i politika, biti oni koji će današnju školu transformirati u ''kvalitetnu školu''.

kvalitetna škola; škola; učitelj kao refleksivni praktičar; akcijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Teacher - instictive practician, the basic premise of quality education

nije evidentirano

high-quality school; teacher-reflexive practician; action research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-20.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prema kvalitetnoj školi

Ivon, Hicela

Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Ogranak Split ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

953-96977-4-3

Podaci o skupu

Prema kvalitetnoj školi

pozvano predavanje

16.11.2006-18.11.2006

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija