Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suradničko učenje u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 149127)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Livazović, Goran Suradničko učenje u mlađoj školskoj dobi // Život i škola = Life and school, 52 (2006), 15/16; 17-29

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Livazović, Goran

hrvatski

Suradničko učenje u mlađoj školskoj dobi

Suradničko učenje zajedničko je učenje učenika u parovima ili malim skupinama s ciljem rješavanja zajedničkoga problema, istraživanja zajedničke teme ili nadogradnje uzajamne spoznaje radi stvaranja novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije. Cilj je rada ispitati postoji li statistički značajna razlika u aktivnosti učenika između suradničkoga i tradicionalnoga oblika poučavanja. Istraživanje potvrđuje da suradničko učenje operacionalizirano metodom slagalice kod učenika potiče aktivnosti planiranja, realizacije i evaluacije nastavnih sadržaja uz visoku razinu osjećaja zajedničkoga uspjeha, zajedničke odgovornosti i međusobnoga povjerenja.

suradničko učenje; izravno poučavanje; aktivno učenje; mlađa školska dob

nije evidentirano

engleski

Cooperational learning for young learners

nije evidentirano

cooperational learning; traditional teaching; student activity; Jigsaw method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (15/16)

2006.

17-29

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice