Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obitelj u udžbenicima hrvatskog jezika i književnosti u mlađoj školskoj dobi (CROSBI ID 546702)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peko, Anđelka ; Munjiza, Emer Obitelj u udžbenicima hrvatskog jezika i književnosti u mlađoj školskoj dobi // Zlatnio danci 7 Obitelj u književnosti za djecu i mladež / / (ur.). Osijek: Filozofski fakulteti Osijeka i Pečuha i Matica hrvatska, 2006. str. 123-132

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Munjiza, Emer

hrvatski

Obitelj u udžbenicima hrvatskog jezika i književnosti u mlađoj školskoj dobi

Autori u teorijskom dijelu istražuju i određuju se prema sociološkom poimanju obitelji, uloge i sustava vrijednosti na kojima počiva. U eksperimentalnom dijelu analiziraju čitanke razredne nastave osnovne škole u kojima se piše o obitelji. Odražavaju li tekstovi u udžbenicima s obiteljskom tematikom sliku suvremene obitelji, jest predmet ovog istraživanja. Rezultati upućuju na proturječnost. U analiziranim tekstovima dominiraju obilježja tradicionalne obitelji: potpuna, patrijarhalna, tradicionalni sustav vrijednosti. Autori problematiziraju rezultate istraživanja između žala za prošlošću i nesnalaženja u suvremenosti za budućnost.

hrvatski jezik; udžbenici; slika obitelji

nije evidentirano

engleski

Family image in Croatian language and literature textbooks for primary children

nije evidentirano

croatian language; textbooks; family image

nije evidentirano

Podaci o prilogu

123-132.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zlatnio danci 7 Obitelj u književnosti za djecu i mladež

/

Osijek: Filozofski fakulteti Osijeka i Pečuha i Matica hrvatska

Podaci o skupu

Zlatnio danci 7 Obitelj u književnosti za djecu i mladež

predavanje

01.01.2006-01.01.2006

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija