Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dječja prava na primjeru knjige Čudnovate zgode šegrta Hlapića (CROSBI ID 546699)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Peko, Anđelka, Centner, Sandra, Munjiza, Emer Dječja prava na primjeru knjige Čudnovate zgode šegrta Hlapića // Zlatni danci 6 Život i djetinjstvo Ivane Brlić Mažuranić / U: Pintarić, A. (ur.) (ur.). Osijek: Filozofski fakulteti Osijeka i Pečuha i Matica hrvatska Osijek, 2005. str. 165-172

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka, Centner, Sandra, Munjiza, Emer

hrvatski

Dječja prava na primjeru knjige Čudnovate zgode šegrta Hlapića

Dječja prava imaju prizvuk suvremenosti. Autori odgovaraju na hipotetsko pitanje kakva su iskustva na tom području u prošlosti na temelju analize odabranog teksta ( djela ). Preispitivanje dječjih prava bilo je središnje pitanje međunarodnog znanstvenog skupa posvećenog stvaranju Ivana Brlić Mažuranić. Autori su s pozicije dječjih prava analizirali djelo Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Analiza ukazuje na brojne mogućnosti informiranja i pomoći oko zauzimanja stavova i djelovanja na području dječjih prava. U metodološkom pogledu ova analiza može poslužiti kao obrazac kako se književni tekstovi mogu koristiti u formiranju stavova i vrijednosti na području dječjih prava.

dječja prava; dječja književnost

nije evidentirano

engleski

Children rights in the book Amazing adventures of Hlapić

nije evidentirano

children rights; children literature

nije evidentirano

Podaci o prilogu

165-172.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zlatni danci 6 Život i djetinjstvo Ivane Brlić Mažuranić

U: Pintarić, A. (ur.)

Osijek: Filozofski fakulteti Osijeka i Pečuha i Matica hrvatska Osijek

Podaci o skupu

Zlatni danci 6 Život i djetinjstvo Ivane Brlić Mažuranić

predavanje

01.01.2005-01.01.2005

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija