Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga učeničke zadruge u razvijanju samopoštovanja (CROSBI ID 546691)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Peko, Anđelka ; Munjiza, Emer ; Cindrić, Mijo Uloga učeničke zadruge u razvijanju samopoštovanja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu. 2005. str. 49-62

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka ; Munjiza, Emer ; Cindrić, Mijo

hrvatski

Uloga učeničke zadruge u razvijanju samopoštovanja

Autori na teorijskom razini propitkuju odgojnu vrijednost pozitivne slike o sebi, kao i značaj samopoštovanja. U eksperimentalnom dijelu istražuju postoje li razlike u području samopoštovanja između učenika osnovne škole koji nisu i koji jesu članovi učeničkih zadruga. Istraživanje je provedeno na uzorku od 96 parova učenika osnovnih škola Republike Hrvatske koje imaju učeničke zadruge. Učenički parovi su bili izjednačeni po svim parametrima ( dob, spol, uspjeh ) osim po članstvu/ ne članstvu u učeničkoj zadruzi. Samopoštovanje mladih ispitano je pitanjima semantičkog moralnog diferencijala. Od 21 moralne osobine ispitanici su za svaku trebali procijeniti intenzitet koji se odnosi na njih. U 13 kategorija ( discipliniran, marljiv, skroman, pošten, iskren, pravedan, odlučan, savjestan, aktivan, poduzetan, odgovoran, štedljiv i snalažljiv ), učenici zadrugari procijenili su se snažnijim intenzitetom. Uočene kvalitativne osobine i razlike u daljnjem statističkom postupku dokazane su kao rezultat rada u učeničkim zadrugama. U koncipiranju nove hrvatske škole i reafirmiranju učeničkog zadrugarstva potrebno je voditi računa i o navedenim rezultatima.

samopoštovanje; zadruga; suradnja

nije evidentirano

engleski

The role of pupil co-operatives in developing self-respect

nije evidentirano

self-respect; co-operatives; pupil cooperation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49-62.

2005.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

1332-0513

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija