Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole (CROSBI ID 546574)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka
hrvatski
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole
U ovome su radu, nastalome u okviru projekta Jezični i likovni standardi u početnome čitanju i pisanju na hrvatskome jeziku, predstavljeni rezultati istraživanja učeničkih postignuća u početnome čitanju i pisanju s obzirom na tri različite korištene početnice. Osobita pozornost posvećena je brzini i tečnosti čitanja, te razumijevanju pročitanoga, brzini, točnosti i urednosti pisanja. Istraživanjem se željelo utvrditi postoji li povezanost između stupnja ovladanosti čitanjem i pisanjem i početnica po kojima su učenici svladavali te vještine. Podatci su prikupljeni u tu svrhu posebno izrađenim upitnikom. Istraživanje je provedeno na uzorku od 72 učenika na kraju školske godine 2007./2008. u trima prvim razredima osnovnih škola u Splitu, u kojima su bile u uporabi različite početnice. Od statističkih postupaka primijenjena je analiza varijance, te su izračunani hi-kvadrat i koeficijenti korelacije. Za obradu podataka korišten je statistički program SPSS 8.00.
učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju; početnice
nije evidentirano
engleski
Student achievement in initial reading and writing at the end of the first grade of primary school
nije evidentirano
student achievement in initial reading and writing; initial readers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjižica sažetaka
Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante
Zagreb:
978-953-7210-15-1
Podaci o skupu
Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-2)
predavanje
13.11.2008-15.11.2008
Zadar, Hrvatska