Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cjeloživotnim ucenjem prema društvu znanja – usporedba sustava obrazovanja u RH sa drugim zemljama svijeta (CROSBI ID 546378)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Požega, Željko ; Crnković, Boris Cjeloživotnim ucenjem prema društvu znanja – usporedba sustava obrazovanja u RH sa drugim zemljama svijeta // 2nd Scientific Research Symposium : Pedagogy and the Knowledge Society and 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research : collected papers. Vol. 1 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, MIlan (ur.). Zagreb, 2008. str. 303-312

Podaci o odgovornosti

Požega, Željko ; Crnković, Boris

hrvatski

Cjeloživotnim ucenjem prema društvu znanja – usporedba sustava obrazovanja u RH sa drugim zemljama svijeta

Usporede li se najvažniji pokazatelji sustava obrazovanja Republike Hrvatske sa prosječnim vrijednostima istih pokazatelja većine zemalja svijeta, a posebno sa pokazateljima skupine zemalja koje su visoko razvijene, može se zaključiti da Republika Hrvatska nimalo ne zaostaje, nego u mnogim dijelovima čak i prednjači, kada su u pitanju sva područja pretprimarnog, primarnog, sekundarnog i tercijarnog obrazovanja. Ipak, iako u promatranom dužem vremenskom razdoblju koje je obuhvaćeno istraživanjem nisu zabilježeni značajniji pozitivni trendovi u Republici Hrvatskoj kada je u pitanju sustav obrazovanja, iz istraživanja se dade zaključiti kako se Republika Hrvatska, točnije njen obrazovni sustav neposredno, a posredno i gospodarstvo, odnosno ekonomski i društveni razvitak, nalaze u zavidnoj i izvjesnoj situaciji, neovisno o turbulentnim okolnostima globalizacije i globalne recesije u kojoj se svijet nalazi, te da Republika Hrvatska rast bruto domaćeg proizvoda, podizanje stupnja razvijenosti zemlje i povećanje životnog standarda svih njenih stanovnika može i mora temeljiti na ljudskom kapitalu, kao ključnoj komparativnoj i kompetitivnoj prednosti naše zemlje u odnosu na većinu drugih zemalja svijeta.

cjeloživotno učenje ; društvo znanja ; Republika Hrvatska ; pretprimarno i primarno obrazovanje ; sekundarno obrazovanje ; tercijarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Towards knowledge society through lifelong learning – a comparison of Croatian education system with other countries

nije evidentirano

lifelong learning ; knowledge society ; Republic of Croatia ; pre-primary and primary education ; secondary education ; tertiary education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

303-312.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2nd Scientific Research Symposium : Pedagogy and the Knowledge Society and 2nd International Conference on Advanced and Systematic Research : collected papers. Vol. 1

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, MIlan

Zagreb:

978-953-7210-12-0

Podaci o skupu

Scientific Research Symposium : Pedagogy and the Knowledge Society (2 ; 2008) ; International Conference on Advanced and Systematic Research (2 : 2008)

ostalo

13.11.2008-15.11.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija