Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom (CROSBI ID 546362)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Karić, Marijan
hrvatski
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom
U ovom radu autor objašnjava probleme izvještavanja o uspješnosti poslovanja poduzeća. Mjerenje uspješnosti je znatno složeniji problem od izrade godišnjih financijskih izvješća. Osim financijskih mjerila, ukupna uspješnost se mora ocjenjivati, također, sa stajališta kupca, kvalitete proizvoda i usluga. U određenim razdobljima poduzeća prikazuju izrazito dobru financijsku uspješnost, premda već u to vrijeme postoje značajni signali budućih problema. Razlozi su često u području nesposobnosti poduzeća da zadovolji rastuće potrebe potrošača, poveća kvalitetu proizvoda i procesa, ponudi nove proizvode, pruži dodatne usluge, i sl.
zadovoljstvo potrošača; upravljanje maloprodajom
nije evidentirano
engleski
Consumer satisfaction measurement in the function of retail management
nije evidentirano
Consumer satisfaction; retail management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-296.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Osmi međunarodni znanstveni skup « ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ; ; , Zbornik radova
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-052-0
Podaci o skupu
Osmi međunarodni znanstveni skup « ; ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ; ;
predavanje
12.10.2008-12.10.2008
Osijek, Hrvatska