Osobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci (CROSBI ID 330886)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Žic, Anamarija
Igrić, Ljiljana
hrvatski
Osobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci
Adaptivno ponašanje u ovom istraživanju procjenjuje se u tri, za djecu osnovnoškolske dobi najvažnija sustava: obitelj, škola i vršnjaci. Cilj rada je istraziti ponašanje djece s UKR u ekološkim sustavima obitelj, škola, vršnjaci temeljem njihove samoprocjene i procjene relevantnih sudionika interakcije, utvrditi postoje li razlike između djece s uspor.kogn.razv. i djece opće populacije, postoje li razlike između samoprocjene djece UKR i procjene drugih relevantnih procjenjivača, postoji li razlika između procjene roditelja i učitelja te postoje li razlike u adaptivnom ponašanju s obzirom na dob, spol djece s UKR i stručnu spremu majke. U istraživanju je korištena hrvatska adaptacija baterijskog instrumenta BRPII, Brown i Hammill 1990. Rezultati ovog istraživanja upućuju da se u edukacijsko rehabilitacijsku praksu nižno i hitro trebaju uvesti programi prevencije teškoća u adaptivnom ponašanju koji bi se provodili u lokalnoj zajednici, školi sa obitelji i putem individualnog rada s djecom UKR.
osobna adaptacija; socijalna adaptacija; učenici usporenog kignitivnog razvoja; ekološki sustavi
nije evidentirano
engleski
Personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in the ecosystems: home, school and peers
nije evidentirano
personal adaptation; social adaptation; students with delayed cognitive development; ecosystems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
196
10.03.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb