Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci (CROSBI ID 330886)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Žic, Anamarija Osobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci / Igrić, Ljiljana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2000

Podaci o odgovornosti

Žic, Anamarija

Igrić, Ljiljana

hrvatski

Osobna i socijalna adaptacija učenika usporenog kognitivnog razvoja u ekološkim sustavima:obitelj, škola, vršnjaci

Adaptivno ponašanje u ovom istraživanju procjenjuje se u tri, za djecu osnovnoškolske dobi najvažnija sustava: obitelj, škola i vršnjaci. Cilj rada je istraziti ponašanje djece s UKR u ekološkim sustavima obitelj, škola, vršnjaci temeljem njihove samoprocjene i procjene relevantnih sudionika interakcije, utvrditi postoje li razlike između djece s uspor.kogn.razv. i djece opće populacije, postoje li razlike između samoprocjene djece UKR i procjene drugih relevantnih procjenjivača, postoji li razlika između procjene roditelja i učitelja te postoje li razlike u adaptivnom ponašanju s obzirom na dob, spol djece s UKR i stručnu spremu majke. U istraživanju je korištena hrvatska adaptacija baterijskog instrumenta BRPII, Brown i Hammill 1990. Rezultati ovog istraživanja upućuju da se u edukacijsko rehabilitacijsku praksu nižno i hitro trebaju uvesti programi prevencije teškoća u adaptivnom ponašanju koji bi se provodili u lokalnoj zajednici, školi sa obitelji i putem individualnog rada s djecom UKR.

osobna adaptacija; socijalna adaptacija; učenici usporenog kignitivnog razvoja; ekološki sustavi

nije evidentirano

engleski

Personal and social adaptation of students with delayed cognitive development in the ecosystems: home, school and peers

nije evidentirano

personal adaptation; social adaptation; students with delayed cognitive development; ecosystems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

196

10.03.2000.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija