Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma (CROSBI ID 546178)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Hrvatić, Neven Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma. 2009

Podaci o odgovornosti

Hrvatić, Neven

hrvatski

Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma

Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.

školski kurikulum; interkulturalni odgoj i obrazovanje; religijska kultura

nije evidentirano

engleski

Role and Assignments of School Curriculum Participants

nije evidentirano

School Curriculum; Intercultural Education; Religion Culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu

ostalo

06.03.2009-08.03.2009

Malinska, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija