Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386210

Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma


Hrvatić, Neven
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma // Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu
Malinska, Hrvatska, 2009. (plenarno, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


Naslov
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma
(Role and Assignments of School Curriculum Participants)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu

Mjesto i datum
Malinska, Hrvatska, 6-8.03.2009

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Školski kurikulum; interkulturalni odgoj i obrazovanje; religijska kultura
(School Curriculum; Intercultural Education; Religion Culture)

Sažetak
Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Neven Hrvatić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Neven Hrvatić, (198052)