Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma (CROSBI ID 546178)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma
Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.
školski kurikulum; interkulturalni odgoj i obrazovanje; religijska kultura
nije evidentirano
engleski
Role and Assignments of School Curriculum Participants
nije evidentirano
School Curriculum; Intercultural Education; Religion Culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu
ostalo
06.03.2009-08.03.2009
Malinska, Hrvatska