Novi pokazatelji razvijenosti trgovine na malo (CROSBI ID 148416)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Novi pokazatelji razvijenosti trgovine na malo
Smatra se da je trgovina na malo najdinamičniji marketinški podsustav. Stoga se i pokazatelji razvijenosti trgovine na malo u nekoj zemlji trebaju oblikovati sa svrhom kako bi odrazili određene bitne odnose između te gospdoarske djelatnosti i njezina okružja. U ovome se radu pokušava naznačiti neke nove pokazatelje razvijenosti trgovine na malo vezano uz pojavu i razvoj velikih građevinskih objekata (krupnih prodavaonica i trgovinskih centara) koji će svakako u budućnosti naći svoje mjesto kako u statističkom obuhvatu tako i u daljim analizama.
pokazatelji razvijenosti; trgovina na malo; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
New Indicators of Retail Trade Development in the Republic of Croatia
nije evidentirano
indicators of development; retail trade; Republic of Croatia
nije evidentirano