Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji (CROSBI ID 148309)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Tomić, Zoran ; Milas, Zdeslav ; Kapulica, Mario Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji // Hum (Mostar), 4 (2008), 314-331

Podaci o odgovornosti

Tomić, Zoran ; Milas, Zdeslav ; Kapulica, Mario

hrvatski

Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji

Prije petnajst godina pojavom interneta stvorene su nove strukture javne komunikacije koje dopunjavaju tradicionalne medijske mehanizme dovodeći u isto vrijeme njihovu dominaciju u pitanje. Rasprostranjenost interneta stavilo je korporativnu komunikaciju pred nove izazove: mrežna komunikacija u tome kontekstu preuzima suodgovornost za digitalnu reputaciju, a ona je postala činitelj stvaranja vrijednosti. Stvoreni su izazovi i šanše za komunikacijski menadžment na mreži, ona omogućuje izravne i nefiltrirane odnose s raznim dionicima. No, mrežna komunikacija ima svoja vlastita pravila, nove javnosti razlikuju se od klasičnih javnosti ne samo po virtualnosti nego i po vlastitim pravilima pozornosti i po stilovima. Uloga vratara igra znatno manju ulogu negoli u klasičnim medijima. S nastankom društvenog softvera stvoreni su novi oblici mrežne komunikacije. To su ponajprije blogovi, podcast, RSS i wiki koji mogu proširiti komunikativni prostor djelovanja korporacije. S pojavom web- stranica nastao je prvi tip online odnosa s javnošću, digitalizirani PR. Uz mogućnost povratnog kanala stvoren je drugi tip, internet- PR, no oba tipa su monološka. S pojavom društvenog softvera 2005. godine nastaje treći tip nazvan Cluetrain-PR. On je dijaloškoga karaktera, a cilj mu je postizanje međusobnoga razumijevanja.

odnosi s javnošću ; mrežna komunikacija ; korporativna komunikacija ; društveni softver ; digitalna reputacija ; mediji

nije evidentirano

engleski

Social Software in online public relations - New challenges in corporate communication

nije evidentirano

public relations ; online communication ; corporate communication ; social software ; digital reputation ; media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4

2008.

314-331

objavljeno

1840-233X

2303-7431

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice