Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies (CROSBI ID 545964)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Makovec Brenčić, Maja ; Rašković, Matevž ; Pfajfar, Gregor The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies // Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci / Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 147-155

Podaci o odgovornosti

Makovec Brenčić, Maja ; Rašković, Matevž ; Pfajfar, Gregor

engleski

The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies

U ovom se radu govori o utjecaju "trokuta" kojeg čine: marketing, inovacije i ljudski potencijali na primjeru slovenskih firmi.

marketing; innovation; human resources; Slovenian companies

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-155.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6025-26-8

Podaci o skupu

International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija