The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies (CROSBI ID 545964)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Makovec Brenčić, Maja ; Rašković, Matevž ; Pfajfar, Gregor
engleski
The re-enforcing triangle of marketing, innovation and human resources : the case of Slovenian companies
U ovom se radu govori o utjecaju "trokuta" kojeg čine: marketing, inovacije i ljudski potencijali na primjeru slovenskih firmi.
marketing; innovation; human resources; Slovenian companies
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
147-155.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci
Đurđana Ozetić Došen, Zoran Krupka, Vatroslav Škare
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-6025-26-8
Podaci o skupu
International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
Zagreb, Hrvatska