Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize (CROSBI ID 148137)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kurnoga Živadinović, Nataša Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 11-12; 952-966

Podaci o odgovornosti

Kurnoga Živadinović, Nataša

hrvatski

Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize

Svrha istraživanja prikazanog u ovom radu je sažimanje velikog broja karakteristika proizvoda na manji broj temeljnih karakteristika. Utvrđivanje temeljnih karakteristika proizvoda korisno je, primjerice u istraživanju tržišta, za razvoj novog ili poboljšanje postojećih proizvoda, za bolje razumijevanje kupaca, ili u svrhu oglašavanja kako bi se što bolje komuniciralo s publikom i slično. Svaki proizvod okarakteriziran je nizom karakteristika, ali u tom velikom broju neke se i preklapaju. Postavlja se pitanje jesu li te karakteristike doista različite ili se mogu grupirati u faktore. U tu svrhu provedeno je empirijsko istraživanje o karakteristikama proizvoda „ kava“ . Na prikupljenim podacima primijenjena je faktorska analiza kako bi se od velikog broja karakteristika dobile temeljne karakteristike, odnosno od većeg broja izvornih varijabli manji broj faktora. Faktorska analiza na osnovi petnaest izvornih varijabli rezultirala je s četiri izlučena faktora.

multivarijatna analiza; faktorska analiza; karakteristike proizvoda

nije evidentirano

engleski

Defining the Basic Product Attributes Using the Factor Analysis

nije evidentirano

multivariate analysis; factor analysis; product attributes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (11-12)

2004.

952-966

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost