Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 384751

Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize


Kurnoga Živadinović, Nataša
Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 11-12; 952-966 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 384751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize
(Defining the Basic Product Attributes Using the Factor Analysis)

Autori
Kurnoga Živadinović, Nataša

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 55 (2004), 11-12; 952-966

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
multivarijatna analiza; faktorska analiza; karakteristike proizvoda
(multivariate analysis; factor analysis; product attributes)

Sažetak
Svrha istraživanja prikazanog u ovom radu je sažimanje velikog broja karakteristika proizvoda na manji broj temeljnih karakteristika. Utvrđivanje temeljnih karakteristika proizvoda korisno je, primjerice u istraživanju tržišta, za razvoj novog ili poboljšanje postojećih proizvoda, za bolje razumijevanje kupaca, ili u svrhu oglašavanja kako bi se što bolje komuniciralo s publikom i slično. Svaki proizvod okarakteriziran je nizom karakteristika, ali u tom velikom broju neke se i preklapaju. Postavlja se pitanje jesu li te karakteristike doista različite ili se mogu grupirati u faktore. U tu svrhu provedeno je empirijsko istraživanje o karakteristikama proizvoda „ kava“ . Na prikupljenim podacima primijenjena je faktorska analiza kako bi se od velikog broja karakteristika dobile temeljne karakteristike, odnosno od većeg broja izvornih varijabli manji broj faktora. Faktorska analiza na osnovi petnaest izvornih varijabli rezultirala je s četiri izlučena faktora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Kurnoga (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kurnoga Živadinović, Nataša
Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (2004), 11-12; 952-966 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kurnoga Živadinović, N. (2004) Utvrđivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 55 (11-12), 952-966.
@article{article, author = {Kurnoga \v{Z}ivadinovi\'{c}, N.}, year = {2004}, pages = {952-966}, keywords = {multivarijatna analiza, faktorska analiza, karakteristike proizvoda}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {55}, number = {11-12}, issn = {0424-7558}, title = {Utvr\djivanje osnovnih karakteristika proizvoda primjenom faktorske analize}, keyword = {multivarijatna analiza, faktorska analiza, karakteristike proizvoda} }
@article{article, author = {Kurnoga \v{Z}ivadinovi\'{c}, N.}, year = {2004}, pages = {952-966}, keywords = {multivariate analysis, factor analysis, product attributes}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {55}, number = {11-12}, issn = {0424-7558}, title = {Defining the Basic Product Attributes Using the Factor Analysis}, keyword = {multivariate analysis, factor analysis, product attributes} }

Časopis indeksira:


  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font